19.9.09

010 - Bajka

Coś dawno nic nie nagrałem, to wrzucam nowy, już 10 odcinek. W tym odcinku macie okazje usłyszeć nowy, cudowny podkład muzyczny który łagodzi mój skrzekliwy głos, pierwszą część stałego nieregularnika "Złote myśli Szostkiego" i to, co najważniejsze - Rewelacyjnie nagraną bajkę. Gdy ją usłyszałem wpadłem w kompleksy. Wyobraźcie sobie, że ci ludzie nie chcą ze mną nagrywać! Miałem kogoś chyba pozdrowić i powiedzieć coś o jakiejś osobie, ale niestety zapomniałem kto to był, więc z łaski swojej niech się zgłosi, bo chyba mam zaniki pamięci.



Bluzgi pod dawajcie pod odcinkiem, bądźcie bebokami (cokolwiek to znaczy) i czyńcie dobro. Do następnego!

6 komentarzy:

  1. ale ta bajka nam wyszła ;] pierwsza klasa :D
    Dawid

    OdpowiedzUsuń
  2. super Pawle - daleko zajdziesz.... no co ja? zaszedłeś.... gratuluję!!!!! juz sobie dwa razy posłuchałem
    piotrek

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, gratuluję pomysłu, krowa na początku po prostu genialna, jednak trochę szkoda, że nie masz za wiele do powiedzenia. Wpadłam tu przez przypadek, zaintrygował mnie Twój nick, świadczy on o tym, że masz do siebie duży dystans, za co wielkie brawa, jednak nie wiem, czy mam ochotę tu jeszcze zajrzeć. Dobra rada, przyłóż się bardziej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga blondi. Najwspanialszą cechą podcastu jest to, że jest on amatorski, czyli nieprofesjonalny. Jak siadam przed mikrofonem to mam kompletną pustkę w głowie, a montować odcinka przez tydzień to mi się nie chce:p Poruszyłaś tu bardzo ważny problem: wiele mówić, czy robić krótkie odcinki. Wiele ludzi narzeka że nawet te 20 minut to zdecydowanie za długo! Jak więc tu zrobić wszystkim dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, nie zrozumiałeś mnie... 20 min. gadania o niczym, to i tak za długo. Może jednak siadaj przed mikrofonem jak będziesz miał jakiś pomysł na audycję. Wiem, że podcasty są amatorskie, jednak dobrze jest, jak autor kieruje się jedną, prostą zasadą: najpierw pomysł, a potem realizacja.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 30 year-old Account Executive Giles Capes, hailing from Windsor enjoys watching movies like Outsiders (Ceddo) and Watching movies. Took a trip to Historic Fortified Town of Campeche and drives a Mercedes-Benz 540K Special Roadster. przydatne lacza

    OdpowiedzUsuń