27.9.09

011 - Chaotyczny

Chaos, anarchia i mordy. Nie wiem czyje te mordy, ani jak wyglądają, ale to dobry początek opisu tego odcinka. Mnóstwo wejść, mnóstwo reklam żeby zamaskować zmiany tematu i pełno innych śmieci. Sam nie wiem jak mi się udało wszystko to upchać w 20 minutach! Na końcu możecie usłyszeć pierwszą część kilkuodcinkowej bajki "Król Lew", do nagrywania której oczywiście nie mamy żadnych praw. Ogłaszam też konkurs na rozwiniecie nazwy WSIOK. Do następnego!



Bluzgi tradycyjnie dawajcie w komentarzach.

7 komentarzy:

  1. Wyglądasz mi na kreacjoniste, ale nie dogmatyka raczej sceptyka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Że co miazga? Chcesz mnie pobić za chamskie wykorzystanie intra bez pytania? Łodygowice, Agrestowa 12. Albo może chodzi ci o jakość podcastu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miazga to mój akronim... :):):)

    Wsadź
    Siusiaka
    Interesującej
    Osobie
    Kolego

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak Skwareczek, dotrwałem do końca tego... no, czegoś. Król lew mnie powalił (zajechało zoofilią) A oto moja propozycja.
    Wiejskie
    Słuchowisko
    Inspirowane
    Obyczajami
    Krów

    Jeśli wygram to proszę o to abyś już nie śpiewał i nie wył (czasami słucham Cie na słuchawkach - pozwe Twoje sołectwo za utratę słuchu)

    OdpowiedzUsuń
  5. znajomy mi podesłał linka w odpowiedzi na pioseneczke o biedronce, nie warto słuchać całego bo to chyba jedno przez cały czas, ale fajny pomysł ;];]
    http://www.youtube.com/watch?v=ThRYc1NNuZQ

    enjoy it ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Smarkanie w eterze - nieładnie tak, nieładnie. Ale cóż, w końcu to WSIOK

    OdpowiedzUsuń