23.2.10

017 - Blondynkowy

Od dawna wyczekiwany odcinek poświęcony blondynkom. Może i trwa trochę więcej niż obiecywane 15 minut, ale warto go wysłuchać - drugi raz w historii Wsioka przyłożyłem się do nagrywania i montażu, więc i efekt wychodzi ponad średnią wiejską. Możecie tu usłyszeć i fragmenty karkołomnych wywiadów i kolejną bajkę z serii "Dziadek Krzyś opowiada". Dziękuję wszystkim blondynkom, które mnie zainspirowały do nagrania tego czegoś, bez względu na kolor włosów. A sam odcinek dedykuje artystce wiejskiej, dzięki której niebawem strona Wsioka znów zmieni wygląd.



5 komentarzy:

  1. 1) Swietny luzny odcinek o konkretnej tresci
    2.)Blondynki nie sa zboczone, one dobrze wiedza co panowie lubia
    3.) Rudowlose dziewczyny nie spotyka sie na ulicy co 5 minut
    4.) Ciekaw jestem, co by odpowiedzialy farbowane blondynki, na pytanie dlaczego zmienily swoj naturalny kolor wlosow na blond?
    ( wydaje mi sie, ze wiem co by powiedzialy)
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paweł ten eksperyment z zaginaniem czasu dał Ci takiego speeda, że z radością się Ciebie słucha.
    Wymiatasz.
    Napracowałeś się przy odcinku, co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałem się, to prawda. Na szczęście Wiejska Artystka mnie zmotywowała i jak zasiadłem o 10:00 do kompa i zacząłem montować, tak wstałem od niego o 14:00, gdy odcinek był na stronie.
    A bajka czekała w archiwum od listopada, jeśli nie dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaj.....sty odcinek ;) Blondynki rulez :)
    Teraz są dwie drogi: jesteś spalony u farbowanych blondynek, a te naturalne będą Cię wielbić, że poświęciłeś im tyle czasu antenowego (jak trafi się bardziej kumata - patrz punkt 1)

    Oooo zawsze można być brunetką z mózgiem blondynki, jak to wspominał ktoś z rozmówców :)

    A bajka rzeczywiście masakrator :D

    OdpowiedzUsuń