16.1.10

016 - Utracony czas

Trochę czasu minęło od publikacji poprzedniego odcinka, ale to nie moja wina! Całą sprawę wyjaśniam w tym krótkim i dość zwariowanym epizodzie. Po raz kolejny miałem ogromne problemy z umieszczeniem pliku na serwerze, bo archive.org jest na mnie wciąż obrażone. Mówi się trudno. Postaram się znaleźć jakiś zastępczy serwer, ale puki co trzeba działać łopatologicznie.
Gdyby ktoś z was znał przyjazny sposób na hosting podcastu, to bardzo proszę o pomoc.



Pobierz wsioka!

7 komentarzy:

  1. Spróbuj www.mypodcast.com. 420 tam jest hostowany od początku i nie było zz nim żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Eksperymenty w mojej piwnicy są okryte tajemnicą ;) PS. a tak naprawdę w tym roku niewiele się tam dzieje ;) Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paweł!
    to najbardziej jajcarskie wytłumaczenie dlaczego się nie nagrywało przez 2 miechy jakie słyszałem.
    Co do serwisu mypodcast.com to ma kilka zalet, ale także wady.
    Statystyki są nieaktywne (cały czas mam 0 subsktybentów) i z tego co pamiętam serwis miał 2 wielkie awarie, po których wszystko szlg trafiał.

    Dobrze, że wróciłeś...
    Nagrywaj...

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę nagrywać, spokojnie - nie tak łatwo się mnie pozbędziecie :)
    Myślałem o mypodcast.com, ale chyba się nie skuszę. Okazało się, że archive.org nie lubi tylko mojego komputera. Z innych maszyn odcinki ładują się tam bez problemu, więc będę kombinował i przynajmniej na razie nie planuję przeprowadzki.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dobrze jest... Wsiok wrócił. Rolnictwo nie umrze. Odcinek bardzo inny od innych, ale to na plus. Paweł, weź sie za orke ostro, bo takich przerw byc nie moze!

    ten od montazu

    ff

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcinek mnie rozwalił :)
    Niezły eksperyment... tylko co to są hefalumpy?

    Epidemia is dead a Topol to pała.. już nie wrócą!

    PS.: Dbaj o RSS'a!

    OdpowiedzUsuń
  7. i lecim na Szczecin, dzisiaj dzien spedzam na sluchaniu polskich podkastow i cos mi sie cholera zdaje, ze juz niewiele mi pozostalo do wysluchania

    OdpowiedzUsuń