16.10.10

030 - Sonia

Dzisiejszy dzień z całą pewnością można zaliczyć do udanych. Odcinek także. Spotkałem się z pewną sympatyczną i rezolutną dziewoją, która pięknie uzewnętrzniła się w pomarańczowym blasku kontrolki w nagrywajce: opowiedziała o swoich niezwykłych wakacjach. Ciekawa to była opowieść, więc zachęcam wszystkich do uważnego wysłuchania.
A odcinek wyszedł trochę w "Góralskim" stylu.

Serdeczne podziękowania dla bohaterki odcinka i jej uroczej towarzyszki, Dżoll.



Pobierz wsioka!

6 komentarzy:

  1. Nie mam pomysłu na błyskotliwy komentarz. Dziękuję za dziś!
    ~Sonia

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchało się super. Piszę na świeżo po przyjściu do domu, a słuchałem w trasie... ale na pewno nie zabraknie pochwał w najbliższym podcastofonie ;)

    Pozdrawiam koleżankę - i Pawle nie obraziłbym się, jakby we Wsioku takie rozmowy częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! I świetny kobiecy głos - oby go więcej w polskim podkastingu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Sonii wygrania konkursu i udanego pobytu w Ameryce. ( i jak tu zle mowic o Stanach???)
    Swietny odcinek! Pozdro!

    ps. jesli ktos bedzie w Brzesku na stacji paliw Statoil przy ulicy Kosciuszki niechaj pozdrow tez i ode mnie Wojciecha z Perth Amboy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Bardzo się cieszę, że się tak podoba. No i Sonia też się cieszy. Mam nadzieję że i w przyszłości uda mi się ją zmolestować do nagrania kolejnych odcinków.
    A puki co, to mam inne osoby na celowniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak inni, ale ja w takim razie czekam z niecierpliwością - i na kolejne odcinki, i na to molestowanie! :D
    ~Sonia

    OdpowiedzUsuń