9.8.09

001 - Chędożyć pilota!

Ze specjalnymi podziękowaniami dla Papy i całej społeczności podcastowej, mam oto zaszczyt przedstawić wam premierowy odcinek nowego, rewelacyjnego, jedynego w swoim rodzaju, najwspanialszego...WSIOK'a!
Jak sam tytuł wskazuje to nie jest pilot, a jedynie zwyczajnie niezwykły odcinek podcastu, który zginie śmiercią męczeńską za jakieś 341,5 godziny. Jako że nie chce mi się narazie bawić z tym syfo-blogiem, to zamieszczam swoje namiary tu:
GG: 5555589




bluzgi proszę zamieszczać w komentarzach, lub drogą 'twoja pięść-moja twarz'

4 komentarze:

  1. Normalnie tak się podjarałem tym, że mi się udało zamieścić to coś, że se sam komenta napisze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idę sprawdzić jak się mają kolejne odcinki, bo pierwszy pierze mózgi ;-) Za co podziękowania??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano, podziękowania za wspaniały instruktaż ze strony podcasting.pl, dzięki któremu chłopak z prowincji poradził sobie z założeniem podcastu;)

    OdpowiedzUsuń