13.8.09

003 - Problemy wsi

Ten odcinek jest zdecydowanie najlepszy ze wszystkich, jakie do tej pory zamieściłem, z tym że warto tu wtrącić, że go nie słuchałem. Z tego co pamiętam mówie w nim coś o trawie, koszeniu trawy, strzyżeniu trawy i rośnięciu trawy. Słowem o problemach wsi - tak jak w tytule.
W nagrywaniu towarzyszył mi Dziadek Józef ze swoja kapelą, oraz spity sąsiad zarejestrowany, gdy dorwał gitarę po dożynkach.



bluzgi w komentarzach, lub jakkolwiek inaczej. A promos za niedługo się ukaże.


6 komentarzy:

  1. Drogi Panie Wsiowy, odcinka jeszcze nie słuchałem ale zauważyłem niebezpieczna tendencję i pragnę wystąpić z wnioskiem racjonalizatorskim. Otóż proponuję nazywać pliki nie jak dotychczas, ale dodając przed numerem jakiś identyfikator literowy (np LKP, czy NTDO lub, co w może wyda się zbyt banalne i oczywiste, WSIOK). Czyńmy dobro i tak dalej HOWGH!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, no dobra - wielkie dzieki za rade!

    OdpowiedzUsuń
  3. Joł. Muzyka bardzo denerwuje. Ogólnie to jak wiadomo, zajebisty podcast, całkiem dobra jakość patataj patataj. Nagrywaj dalej, chociaż przez wakacje, bo teraz to nikt nie nagrywa, a w ogóle to inne są do dupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cholernie mi się podoba twoje nawijanie. Nagrywaj, nagrywaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Boga!
    Nie słuchaj TopÓra!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ani Korasa! ;)
    Słuchałem nieuważnie dwa razy i nie wiem o czym jest odcinek.

    OdpowiedzUsuń